Tuesday, January 22, 2013

Episod 2 - Semester 4



Assalamualaikum semua . Salam 1 Malaysia.

Ok, pada petang Rabu yang penuh barakah ni gua nak sambung balik episod 2 untuk semester 4 ni.
Sebenarnya ni baru jer sampai rumah dari Bdr Jengka. Esok cuti Maulidur Rasul, Jumaat tak ada kelas pastu Sabtu dan Ahad pulak mmg sedia cuti. Jadinya mmg ramai la yg balik kampung baq hang, 4 hari cuti.

Oklah penceritaan episod 2 ni berdasarkan gambar dekat bawah ni :-





Macam ni lah keadaanya bila nak study. Sgt tak selesa tp, nak buat mcm mana. Nasib baik la ada kotak kayu insects collection ni, boleh jugak buat meja. Masa ni tgh study Human Resource , kena study la sbb esk tu ada test sdr dan saudari sekalian :) 



Haa kedapatan bbrp ekor belalang dlm balang gula - gula ( entah mana Peja rembat balang ni ). Ini sebahagian drp insect collection yang berjaya di tangkap utk esaimen Enthomology kami. Sayangnya belalang2 berkenaan xdpt digunakan utk insect collection sbb mati dulu krn dibiarkan terlalu lama dlm balang ni. Terlupa nak pindahkan dlm balang kelinjar dan matikannya. Seksa binatang ni. Adusss...



Nilah meja aku. Hahh meja?? Tak adalah, acah-acah meja la ni. Susun buku -buku dan barang dgn kemas, pastu alaskan dgn selimut (kebetulan ada 2 selimut). Ni je yang mampu sbb xnak tengok buku - buku bersepah. Mcm ni baru nampk kemas sikit. Tapi, bila aku xde dekat rumah sewa ni ada gatal2 tgn pegi ambil selimut ni buat kain langsir ! Supaya apa? Supaya depa boleh la tidur smp tgh hari dgn selesa tanpa silauan matahari. Puii !!!!

I think dats all for now. Bnyk lagi nak cerita tapi, nanti gua sambung dlm episod 3 plak boleh. Jam pun dah nak pukul 7 ni. Ada masa aku update lagi blog ni.

 Korang follow la akaun Twitter aku http://twitter.com/ami_farid 


Okla. See u later guys ! Assalamualaikum .





Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Instagram