Wednesday, January 18, 2012

BELANGSUNGKAWA - Allahyarham Ali Hasnan


Allahyarham Muhammad Ali Hasnan bin Mastor




Entry ni di tulis sempena ulangtahun kelahiran ke-19 Allahyarham Muhammad Ali Hasnan bin Mastor

Saya mengenali arwah semenjak saya berumur 5 tahun. Ketika itu, sama -sama sekolah di Pusat Literasi Keluarga FELDA Kota Gelanggi 2.

Kemudian, sama- sama sekolah tabika ,satu kelas dgn arwah.. Masuk tahun satu pun sama kelas dengan arwah di SK (LKTP) Kota Gelanggi 2. Sehinggalah tahun enam..

Masuk sekolah menengah beliau telah berpindah ke Kuala Lumpur .. Menyambung pelajaran diperingkat menegah di sana.

Banyak kenangan saya bersama arwah ketika hayat beliau.. Suka dan duka..

Tapi, pada awal tahun lepas saya dikejutkan dengan berita pemergian beliau..
Beliau meninggal dunia akibat kecederaan yang parah di sebabkan oleh kemalangan jalanraya di Putrajaya..

Saya dan rakan-rakan sungguh terkejut dengan berita pemergian beliau..

Sama2lah kita sedekahkan al-Fatihah kpdnya..
Semoga roh beliau dicucuri rahmat.

No comments:

Post a Comment

Instagram